.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت هاي ترافيكي ايام نوروز در گيلان

پليس راه فرماندهي انتظامي استان گيلان به منظور افزايش ضريب ايمني جاده ها محدوديت هاي عبور و مرور را در نظر گرفته است

به گزارش شمال نیوز،‘ با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات پايان هفته و به منظور افزايش ظرفيت عبور محورها و ارتقاء ضريب ايمني و رواني ترافيكي‘ پليس راه استان از مورخه26/12/88 لغايت 14/1/88 محدوديتها و ممنوعيتهاي عبور و مروري را در نظر گرفته است .

الف: كليات

1) عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام طرح نوروزي در تمامي جاد هاي اصلي برون شهري استان ممنوع است.

2) در تمامي محور هاي برون شهري كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون ها مي گردد اعمال مي گردد عبور و مرور انواع تريلر و كاميون ها حامل مواد سوختني و فاسد شدني از اين امر مستثني بوده و ممنوعيت تردد اين دسته از وسايل نقليه فقط در راه هايي اعمال مي شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور ومرور در آنها اجرا مي گردد .

ب: عمليات اجرايي

تردد كليه تريلر ها و كاميون ها به استثناي تريلر ها و كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 1200 روز چهارشنبه مورخ 26/12/88 الي 2400 روز دوشنبه مورخ 2/1/89 و همچنين از ساعت 1200 روز پنج شنبه مورخ 5/1/89 تا ساعت 2400 روز جمعه مورخ 6/1/89 و از ساعت 1200 روز چهارشنبه مورخ 11/1/89 تا ساعت 1200 روز شنبه مورخ 14/1/89 از محور رشت- قزوين و بالعكس ممنوع مي باشد .

تبصره 1 : هرگونه تغيير در كاهش يا افزايش ساعات محدوديت با كسب مجوز از پليس راه ناجا انجام مي شود.

تبصره 2 : رانندگان وسايل نقليه اي كه در طول مسير در حركتند موظفند به نحوي برنامه ريزي و تردد نمايند كه قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور كنند در غير اينصورت از حركت آنان جلوگيري به عمل مي آيد.

تبصره 3 : رانندگان وسايل نقليه باربري و حمل مواد سوختني و فاسد شدني هنگامي كه فاقد بار مي باشند در محورهايي كه محدوديت تردد كاميون و كاميونت و تريلر اعمال مي گردد مجاز به تردد نمي باشند.

ضمناً مركز كنترل ترافيك پليس راه گيلان با شماره 7755004 بطور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي استان و امداد رساني به هموطنان عزيز مي باشد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.